Een antwoordservice inhuren

Het inhuren van een antwoordservice klinkt als iets dat alleen voor grote bedrijven een optie is, maar gelukkig is niets minder waar. Het inhuren van een telefoondienst is juist voor de kleinere ondernemer ook een zeer goede optie. Deze kleinere ondernemer moet waarschijnlijk sowieso al veel meer zelf doen in het bedrijf en heeft wellicht dan geen tijd meer om alle telefoontjes zelf aan te pakken. Iemand apart in dienst nemen om dit te doen is natuurlijk ook een zeer kostbare aangelegenheid die meestal buiten budget ligt. Met een goede telefoondienst heb je echter hetzelfde gemak, maar veel minder kosten.

Ook vandaag de dag mag men niet onderschatten hoe belangrijk het nog steeds is om een goede telefonische bereikbaarheid te kunnen garanderen. Er zijn nog steeds veel mensen die het liefst de telefoon pakken, omdat zij geen internetverbinding tot hun beschikking hebben om bijvoorbeeld te mailen. Je hebt ook mensen die gewoon liever telefoneren omdat ze persoonlijk contact willen – en natuurlijk ook een snel antwoord. Wat de reden ook is, het is belangrijk om te zorgen dat men jou ook kan bellen.

Als ondernemer is het eenvoudig de aanname te doen dat jouw tijd, wanneer je zelf de telefoon aanneemt, niks kost. Dat is natuurlijk alleen niet helemaal waar. De tijd die je nu steekt in het opnemen van de telefoon, had je anders ook kunnen steken in andere zaken. Door het telefoonverkeer voor in ieder geval een deel uit te besteden kun je ervoor zorgen dat je altijd telefonisch bereikbaar bent, maar dat jouw werk daar niet onder hoeft te lijden.

Jouw tijd is geld waard en dat geld kun je beter in een telefoondienst steken. Zeker op de langere termijn zal dat echt in je voordeel werken, zowel in je bedrijfsvoering als in je zakelijke successen in de toekomst. 

http://www.bizziphone.com