Wanneer je een bedrijf runt wil je jouw klanten natuurlijk te allen tijde tevreden houden. Maar weet jij precies waar de behoefte ligt van de klant? Of waar klanten juist niet tevreden over zijn? Daar kom je maar op één manier achter: het uitzeteten van een klanttevredenheidsonderzoek. Door doelgerichte vragen op te stellen en deze te laten beantwoorden door jouw klanten, vergaar je een hoop waardevolle informatie. Aan de hand van deze bevindingen kun jij weer aanpassingen doen en je dienstverlening verbeteren om jouw klanten tevreden te houden. Dit onderzoeksbureau helpt jou verderEen bedrijf runnen betekent ook dat tijd geld is. Wellicht heb jij het wel veel te druk om een onderzoek te starten! In dat geval schakel je Integron, gevestigd in Rotterdam, in. Dit onderzoeksbureau gaat graag met je om tafel zitten om jouw doelstellingen duidelijk in kaart te brengen. Wil jij bijvoorbeeld weten hoe loyaal jouw klanten zijn tegenover jouw organisatie? Wil je weten wat de verwachtingen zijn van jouw klanten of hoe tevreden men is over jouw dienstverlening? Wat de reden ook is, het antwoord achterhaal je eenvoudig dankzij een klanttevredenheidsonderzoek. Zij zorgen dat de vragen die erin staan exact achterhalen wat jij wilt weten. Bedrijven doen dit om verschillende redenen. Wil je jouw klantenbestand laten groeien of wil je juist focussen op klantenbehoud? Wil je werken aan klantwaarde, het verbeteren van je dienstverlening of ambassadeurschap bij je klanten stimuleren? Het kan allemaal! Vraag naar de mogelijkhedenWanneer je al een duidelijk doel voor ogen hebt zorgt Integron dat dit gerealiseerd wordt. Maak daarom gebruik van hun uitstekende dienstverlening! Zij hebben ruim 25 jaar ervaring omtrent het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek. Dit hebben zij gedaan voor diverse soorten organisaties in de B2B-branche. Wil je meer weten? Neem contact met hen op en ontdek wat zij voor u kunnen betekenen! |